úterý 5. května 2009

České Budejovice

Ja, Líba a Lenka sme sa vydali na ďalšiu výpravu. V Benešove sa nám pokazilo auto. Povedali sme si že to zabalíme, a musíme sa dostať domov. Zmobilizovali sme chlapov, dali sme si na benzínke raňajky, nechali všetko prejsť hlavami a povedali si že zabojujeme. Nevzdáme sa predsa bez boja:-) Tak sme sa naskladali do mini autíčka a chlapov nechali na benzínke s nepojazdným autom. Niekedy si hovorím ako to s nami vydržia:-) Ako som písala, nič sme nevyhrali a ešte sa Bonie vyváľala v mršine. Smrad ako krava v celom aute:-) Fakt sila a ešte druhý deň sa mi na stopách vyváľala v konskom lajne. Jirka mal našťastie nádchu tak nič necítil, ja alergiu ale cítila som to dosť, najhoršie bol na tom Čeky, ktorý je zlatíčko a nikdy by ho nič podobného nenapadlo, je to predsa polovičný francúz:-) Bonie sa občas proste chová ako kanál:-)