úterý 23. června 2009

Munster

Bonie konečne začala dorastať srsť a vypadať ako kolia a nie ako krysa, tak sme sa vybrali na Špecialku do Nemecka. Asi mám toho uz fakt veľa, poplietla som si totiž deň výstavy. Miesto nedele som čakala pred halou v sobotu. Zdalo sa mi to nejak divné a tak som volala svojho logistu,Lenku. Tá zavolala do Nemecka a ups:-)Pripadala som si ako debil:-) Som si hovorila že si musím urobiť test na demenciu. Ale mimo som nebola sama, jeden pán zo Srbska prišiel do iného Munsteru cca 300km od toho správneho:-) Ja som aspoň bola orientovaná miestom:-) Inak výstava bola veľmi príjemná. Posudzovala pani Gee McEntee z GB. Chovateľská stanica Gerian. Bonie získala ocenenie V3. V konkurencii aká tam bola, som bola s našim výkonom veľmi spokojná. A užili sme si aj holčičí víkend:-)