čtvrtek 28. července 2011

CACIB Cetinje

Bonnie začala vypadať skutočne k svetu a tak sme usúdili že je čas zabojovať o posledného Caciba, ktorého potrebuje pre priznanie titulu Interšampion. Chceli sme spojiť príjemné s užitočným a voľba padla na CACIB Cetinje v Čiernej Hore. Chceli sme k moru a za lacno:-). Nakoniec sa ukázalo že to bola fakt správna voľba.:-). Ubytovanie sme si zarezervolali v dedinke Sveti Stefan pri mori a do Cetinje si odskočili na výlet.
Išli sme naľahko, Obaja Jiříci, ja, Bonie a kozmetický kufrík. už som si zvykla že tzv. lacné šampionáty vôbec nebývaju lacné, ale toto som fakt nečakala. Len pre ilustráciu: stretli sme tam mladého psa Lynmed Amalie Tri My Life z anglickej chov.st., vo fenách proti nám nastúpila krásna francúzka fenka Baunty of Colomber Field a o BOBa sme behali v kruhu s Európskym víťazom Fridens Painted Black for Glory Way. Takúto konkurenciu človek stretne na ENE, WDS, Cruft a v Čiernej Hore:-). Keď som videla konkurenciu, povedala som si, čo, tak dáme zo seba to najlepšie a zabojujeme. A vyplatilo sa. Bonie to zašlápla, vyrolovala uši na vrch hlavy nahodila svoj drzí úsmev a zabralo to:-) Až doma sme zistili že by nám stačil r.CACIB, pretože francúzka už bola interšapionka, ale plný CACIB je samozrejme lepší:-). Takže doma máme Interšampionku. Myslím že Bonnie je to šumák, zaujíma ju akurát to, že som jej sľubila že ak to dá, zoberiem ju na ďalších 10 výstav. Aby si chudinka nemyslela že ju oberiem o jej najväčšiu vášeň a tou je predvádzanie sa:-). Takže sedím na nete a hľadám kam ju vytiahnem. Aj keď bude mať možnosť už v nedeľu na parkúre agility.