úterý 8. ledna 2013

Hanácka národná výstava psov v Brne 5.1.2013

A je to tu. Strašne som sa tešila a bála sa že ochoriem ja, Jirka, Jiřík, pokazí sa auto, na ceste bude poľadovica...proste že sa stane niečo čo prekazí môj výlet:-:-). Timmy a Hetty dovršili vek 9 mesiacov a to je najlepší čas začať  výstavnú karieru. Našťastie sa nič nestalo a aj napriek hnusnému počasiu sme do Brna dorazili v poriadku. Vďaka môjmu príchodu okolo 8 hodiny som mala výborné parkovacie miesto, asi 100m od vchodu do haly ale to parkovné skutočne bolelo. 180Kč. Fuj. Bála som sa, že v hale budem blúdiť aj keď som vedela číslo kruhu a jeho približnú lokalizáciu. Ale nad každým kruhom visel oranžový balón s číslom, viditeľným široko ďaleko. Fakt super nápad.  Dokonca aj miesto som mala dobré, vedľa kruhu, pri výsledkovej tabuli. Ďakovala som si za nápad učesať  psy večer predtým, pretože čas plynul akosi prirýchlo. Je pravda že som sa asi 20min. zdržala vo fronte na záchody:-). A ani som sa nenazdala a už šiel do kruhu Timmy.


 Postoj super, ale keď mu rozhodkyňa siahla na zadok ten pako si sadol.  Proste pri trenovaní poslušnosti má zafixované že predo mnou sa predsadá a tak si predsa sadne. Pomohlo až keď som si stúpla pred neho a kŕmila ho párkom. Pripomína mi jeho babičku Kulinu, ktorá v kruhu vymyslela vždy niečo nové a bola vždy o krok pred Lenkou:-)). Inak všetko ostatné bolo super, máme pekný posudok a V2:-). Potom nastúpila Hetty, proste dokonalá.

 Sadnúť ju ani nenapadlo, stála ako socha, p Svobodová sa smiala či je vôbec živá:-). Ano Hettynka je zodpovedná. Ešte si aj odhára v decembri, keď sme nemali žiadnu prácu s deťmi:-). A hneď z toho bol V1, CAJC:-). Nakoniec nastupovala zaslúžená matka Bonnie. Na výstave sa ukázala skoro po roku a pol. Bola neskutočne happy že je späť, a že bude konečne nejaká prča:-)).

V kruhu behala skoro ako nemecký ovčiak, predo mnou:-)) a bol z toho zaslúžený V1,CAC.  Takže úspešný výlet. Kôli konkurencii som aspoň dúfala že si Bonča odnesie CAC ale bol k tomu ešte aj CAJCík pre Hettynku. Radosť sme mali aj z úspechu syna nášho milovaného Čekyho, Athos van Golden Nachtigal, ktorý získal známky V1, CAC, Národný viťaz. Martina a Gábina gratulujeme:-) Martine patrí ešte veľká vďaka za pomoc pri výstavnej úprave:-)).
Na výstave som bola sama takže fotky nemám a tak aspoň pridávam foto z prechádzky v nasledujúci deň:-).
Taktiež pre zobrazenie výsledkov kliknite na odkaz. a na stránke choďte úplne dolu.
NVP Brno výsledky