úterý 23. srpna 2011

Agility Táborský hopík

Na tieto dvojzkúšky konané 14.8.2011 sme vyrazili do Soběslavi v zložení Bonnie, Easy a Ted. Posudzovala Jitka Novotná, o ktorej som už na blogu písala. Jitka stavia veľmi pekné a technické parkury. Maximálne vyhovujú Bonnie v prvom behu obsadila pekné tretie miesto. Prvý beh nedal čistý ani jeden zo 16 psov. Nanešťastie Bonnie je na parkure ako odistený granát a zóny skáče, takže aj napriek tretiemu miestu dve skočené zóny stačili len na známku VD. V druhom behu som sa rozhodla radšej sa disknúť ako ju utvrdzovať v presvedčení že na pretekoch sa môže všetko. Ted dopadol podobne ako Bonnie ale v opačnom poradí. Prvý beh dis a VD. A Easynka? Naša hviezda aj napriek dvom diskom robí pokroky. Je schopná zabehnúť celý parkúr celkom plynule, a do kolena sa mi zahryzne až v cieli:-) . Ešte pred 2mesiacmi behala štýlom hop, otočka, kousnu tě:-). Easy ako Bonnie, zóny považuje za stratu času, takže som sa rozhodla na nejakú dobu vynechať preteky a sústrediť sa na tréning. Samozrejme ago collie cupu sa zúčastníme, sme súčasťou družstva:-) So zónami mi pomáha Jitka Novotná. Na áčku sme zvolili zónu zbiehavú, odkrokovanú pomocou retardéra, ktorého meno je dosť nešťastné, lebo psa zrýchľuje.:-) A kladinu zastavovanú aby som získala trochu času zorientovať sa:-) cvičíme ju cez touch. Na výsledok som fakt zvedavá. Myslela som že zastavovaná zóna nemôže byť rýchla, pokiaľ som ju nevidela na vlastné oči. Takže som zvedavá na výsledok:-) A jedna fotka nakoniec, kolie upútali pozornosť malej dcéry usporiadateľov, ktorá sa zahrala na juniorhandlera:-)