úterý 6. září 2011

Agility Collie Cup.

3.9. sa uskutočnil už 2.ročník Agility Collie Cupu, ktorý sa konal pod záštitou klubu, spolu s Vousatým pohárom beardet colii, šampionátom BO, AUO . Pre iné plemená sa konala Cena pet centra Praha. Celkovo sa pretekov zúčastnilo 93 psov. Z toho 8 DK, ktoré vytvorili 2 teamy. Team Speaking Collies: Becomes to you Leawrey, Fairytale Leawrey, Blind Date Ever After, Easy Easy Ever After. A Team Ronna Bohemia: Baroness Berry Ronna Bohemia, Baron Brit Ronna Bohemia, Empress Etty Ronna Bohemia, Sabres blue Horný Vlčí žleb. Preteky sa konaly na tráve, parkury stavala Jaroslava Podmolová. Boli to parkúry z MS BO 2010,2011. Ale samozrejme prispôsobené tak aby ich zabehli aj psy kategórie LA1.
Bežali sa 3 behy: agility, jumping, a agility družstiev.
Parkúr agility: Pre mňa bol dosť ťažký, hlavne pre to, že nemáme dorobené zóny a z rovného nábehu na kladinu, kde pes vybieha v plnej rýchlosti sa mi Bonnie aj Easy ťažko ovláda, hlavne ak hneď za kladinou čaká diaľka, 2diery tunelu a 2 skočky. S Bonnie som mala šťastie a na zostupnej zóne som bola skôr ako ona, takže sa mi ju podarilo spomaliť a správne naviesť do tunelu. Dobehli sme s jednou zhodenou laťkou hneď na začiatku, kde bolo na štarte málo miesta. Stačilo to na pekné 3 miesto. S Easy s me sa na tejto sekvencí zamotali a pred ďiaľkou sme mali kolíziu, ktorá našťastie skončila bez zranení. Ďakovala som Bohu, že som si kúpila turfy a nie kopačky:-). Takže dis.
Jumping: Nádherný, behavý, laťky boli nastavené na najvyššiu výšku 65 cm, čo v tom teple asi 30 st.bolo dosť husté:-). Rozhodla som sa vyskúšať nový povel jump(pes skáče šikmo na prekážku, čím skracuje oblúky). Podarilo sa, a ja som sa tak zakochala, až som zabudla povelovať a Bonnie naviedla na prekážku zo zlej strany. Takže dis. Ale ako sa hovorí, všetko zlé je na niečo dobré a prvýkrát som si vyskúšala franciu priamo na place.:-). Inak Easy bežala nádherne a nebyť mojej blbosti, zle som opravila chybu v slalome, tak by to bol jej životný výkon:-). Takto ďalší dis.
Agility družstiev: Najľahší parkúr, hodnotili sa 3 najlepšie behy družstva. Bonnie dobehla s 3 chybami, samozrejme zóny a jedno odmietnutie na slalome. Easy s dis. Skoro sa blbka zabila na húpačke, nabieha na ňu ako na kladinu v plnej rýchlosti a potom letííííí a letíííí, takže som ju musela chytit za zadok aby nepristála za parkúrom na stole zapisovateľov. Ted dobehol s jednou chybou a Ferina čisto. Celkovo sme v súčte teamov skončili na 4 mieste a v družstvách DK sme boli prvý.:-)
celkové výsledky:
agility:
1.Baroness Berry Ronna Bohemia
2.Becomes to you Leawrey
3.Blind Date Ever After
jumping:
1. Baroness Berry Ronna Bohemia
2.Becomes to you leawrey
3.Fairytale Leawrey
Súčet A+J:
1.Baroness Berry Ronna Bohemia
2.Becomes to you leawrey
3.Fairytale Leawrey
družstva:
1. Speaking Collies
2.Ronna Team
Na záver chcem poďakovať organizátorom za skvelo pripravenú akciu a to Eve Bukričovej a Vilemíne Kracíkovej, pani Podlomovej za nádherné parkúry a korektné posudzovanie. Jitke Novotnej, ktorá mi svojimi radami pomohla zvládnuť ťažké partie parkúru a samozrejme Klárke s Tedom, Líbe za rezne a Ferine za skvelo prežitý deň.